martes, 14 de junio de 2011

vivir para contarla



Que pot impulsar a una persona a enviar una microbiografia i compartir-la amb la resta de la gent? Doncs en el meu cas el fet de voler compartir la felicitat que estic vivint i per a animar a la gent que puga estar passant o haja passat per una situació semblant a la que he viscut jo. Ahir vaig tornar a intervindre en el "Hoy por Hoy". Esta vegada en l´espai "vivir para contarla" amb Alex Rovira. Un autèntic plaer. Vam parlar de l´amor, del desamor i dels moments altibaixos en les relacions personals.
Com em deia una Gran Amiga (gràcies Vic) una de les coses més importants i més difícils que pot fer una persona és ser fidel a un mateix i ser valent, no sols per escoltar la seua veu interior sinó per fer que els demés la puguen escoltar.

 
Vivir para Contarla en 'Hoy por Hoy?(13/06/2011)emb&c18=prisacom&c20=gadget&h1=prisacom>cadenaser>gadget>llevatelo>emb>" width="0" height="0" border="0">

5 comentarios:

Quique Mora dijo...

No funciona el linK?
A que hora saliste y lo busco.
M'alegre amic.

Quique Mora dijo...

Gracias, tu tambien inspiras.

jan dijo...

Gràcies Quique, el teu power point sobre el despertar.. també em va ajudar.

vic dijo...

Sóc la teua fan "number 1", gràcies a tu... ;)

Ana Soler dijo...

enhorabona! que sigues molt feliç!